Produk Bait Muslim

Assalamualaikum semua…

Mohon maaf kerana agak lama blog ini tidak diupdate, barulah saya faham betapa sukarnya menjadi seperti saudara zidane yang sentiasa didesak-desak supaya mengupdatekan blognya yang terkenal itu. Manyak tension ooo…. Bahannya ada, Cuma ragu-ragu, adakah ianya boleh dipublish… tapi setelah didesak sahabat-sahabat yang bertanyakan berita terbaru, terpaksalah saya mengupdate juga ddengan berita ini…OK… Let’s read!

Walimatul-urus – Zidane & Jue : Kenduri pertama sempena cuti sekolah
Catatan : Harap-harap saudara zidane tak kisah menjadi bahan berita
Kami telah merancang dari awal mengenai rombongan menghantar zidane ke rumah pengantin perempuan di Besut. Lafaz nikah telah termateri pada malam 30 November 2007, Alhamdulillah, namun ia dihadiri oleh saudara terdekat sahaja memandangkan kehendak zidane dan kekangan masa kami sendiri. Namun, agak kelakar kerana maghrib sebelum majlis akad nikah bermula, Nurrul berniat menyampaikan sms ucap selamat pada zidane, Ustaz Pin mengusik Nurrul menghantar mesej berbunyi : “Sampai hati anta Dan, ana tunggu anta dari UiTM lagi, kenapa anta sanggup hancurkan hati ana?” He…he… of course Nurrul will not do that! Tapi kami hanya tergelak mengenangkannya dan menitipkan doa agar semuanya berjalan lancar. (Jangan marah Jue…;p)

Pagi Jumaat : 30 November 2007

Kami berkumpul di dua checkpoint (cam program lak) iaitu IDC dan Batu 6 pada jam 10.00 pagi. Tapi, ada juga yang terlupa… sabar je la… Tapi, dimaafkan kerana itu kelemahan manusia dan orang yang terlupa tu pulak, orang yang biasanya akan datang awal meeting… hehe2…(Madi, orang back-up nih). Sebanyak 5 buah kereta menjadi rombongan penghantar dari Kuala Terengganu…huiii… meriah tak?

Kami tiba di rumah zidane jam 12 tengahari… Next, anda boleh lihat gambar-gambar ni…

Baru sampai... respect ar akhi zidane


Pengantin baru melayan tamu... Ayah pengantin pun sporting!


Sesi paling disukai.. mangan sampai tak ingat orang keliling!


Pembawa hantaran... cantik... (yang dibawa dan yang membawa) ;p


Halo...?Apa? Isteri dah nak bersalin? Ok... nanti saya datang... Eh! Aku baru kawin semalam...
Inilah pengantin paling busy dalam dunia, sampin pun pakai depan rumah pengantin pempuan


Perarakan selawat. Nampak tak muka berdebar beliau?



At last... we belong together... Padan kan?

Lastly, kami doakan anda berdua bahagia, dilimpahkan rezeki, dipanjangkan usia dan dikurniakan keberkatan dalam kehidupan.

 

0 comments: