SALAM PERTEMUAN

Maaf kat semua pengunjung...update diri tak abis lagi....

Al Fatihah.....

Firstly kami Ahli kelab Fasi mengucapkan salam takziah buat Khairudin sekeluarga yang baru sahaja menghadapi ujian dari Allah dengan kembalinya ayahanda Abd Wahab ke hadrat Illahi pada 7 Februari 2009. Akibat dari satu kemalangan ketika ingin ke masjid bagi menunaikan solat maghrib. Kejadian berlaku di persimpangan masuk ke Jalan Mandak selepas Batu 6. Menurut kata Khairudin bahawa pendarahan dalamn yang berlaku agak serius menyebabkan ayahnya dimasukkan terus ke ICU.

Salam tahniah
buat Zubir & Halimah beserta Siti Noraini sekeluara yang telah menimang cahayamata yang pertama pada Disember yang lepas. Semoga kalian dapat menjadi contoh terbaik bagi mereka yang belum lagi memiliki anak.

USRAH
Pada Sabtu yang lepas juga kami sempat membuat satu liqa' kecil Usrah bagi kali pertama tahun 2009 yang mana tempat & makanan ( Kertuk Ubi yang sedap) ditaja oleh saudara setiausaha. TQ very much Ikhwan. Kami berbincang bersama-sama berkaitan 5 Prinsip Amal Jamaie yang dikarang oleh Al Fadhil Ustaz Nasrudin Tantawi. Mengupas isu ini kami amanahkan kepada Ustaz Din.
Salam syukran buat yang hadir madi, mat min, limi & zaujah,cg ju , cik ira. Semoga yang lain dapat dipertemukansemula selepas ini.

 

1 comments:

  1. amdang81 said,

    kenapa nama Cik Balqis tak ada?

    on February 11, 2009 at 2:15 AM